Știați ?
Pornirea la rece cât și la cald este un moment sensibil în lubrifierea unui motor cu ardere internă. După pornire, în momentul rotației, presiunea optimă a uleiului nu poate fi stabilită timp de mai multe secunde. De aceea după pornirea motorului, arborele se rotește pentru scurt timp fără presiune de ulei, prin urmare toate suprafețele de frecare, în special rulmenții sunt expuși solicitărilor extreme. În cazul motoarelor moderne, rulmenții sunt, prin urmare, echipați cu o suprafață polimerică datorită proprietăților sale de autolubrifiere mai eficiente și a unui coeficient de frecare mult mai scăzut.Motoarele moderne cu sistem start-stop sunt echipate cu filtru de ulei de reflux si supape, astfel presiunea uleiului este reținută de pompa de ulei, producând presiunea corespunzătoare imediat după pornirea motorului, în asemena motoare este necesară folosirea lubrifianților care pot fi pompați cu ușurință în condiții relativ reci ( uleiuri de motor de 0w și 5w cu frecare și coeziune internă scăzute).
De ce ar trebui să aleg Metabond?
În marea majoritate a echipamentelor, un sfert din energia creată de combustibil se pierde prin frecarea rezultată din mișcare, care este transformată în energie termică, din care doar o mică parte poate fi folosită. Metabond reduce această pierdere prin frecare cu până la 60%. Sub presiune, aditivii de ulei Metabond reacționează chimic cu metalele pentru a-și rafina propriul material. Suprafața de protecție extrem de dură și foarte netedă astfel formată rezistă la deteriorarea cauzată de frecare chiar și sub sarcină extremă, previne "frecarea mixtă" și oferă, de asemenea, condiții ideale pentru uleiurile lubrifiante și pelicula de ulei. Înnobilarea suprafeței metalice asigură o lubrifiere de siguranță, facilitează funcționarea internă a motorului și mișcarea pieselor, ceea ce are ca rezultat o creștere semnificativă a performanței echipamentului dar și economii de combustibil. Semeringurile devin mai flexibile, mai etanşe astfel reduc semnificativ emisiiile de gaze toxice. Nivelul de zgomot al motorului scade imediat în mod semnificativ. Prin utilizarea produselor noastre, nivelul de zgomot și temperatura de funcționare sunt reduse semnificativ. Folosirea produsului în motoare noi de la început, garantează triplarea duratei de viață a acestora, în timp ce în cazul echipamentelor uzate, durata de viață rămasă este dublată. Utilizarea înnobilatorului de suprafeţe metalice Metabond elimină problemele de pornire la rece și oferă un efect de protecție chiar și în cazul unei lipse parțiale de ulei pe termen scurt, sau al pierderii complete a presiunii uleiului.
Pe lângă îmbunătățirea lubrifierii, înnobilatorul de suprafețe metalice și nanoceramica îmbunătățesc și problemele de scurgere. În acest fel, emisiile nocive sunt reduse semnificativ iar posibilul consum de ulei este mult redus. Ca rezultat al nanotehnologiei, ceramica poate fi folosită și pentru filtrele super fine. Uleiurile de motor tratate cu Metabond isi păstrează calităţile pentru o perioadă mai lungă, iar conținut ridicat de antioxidanți previne îmbătrânirea uleiului, crescând astfel intervalul de schimbare a uleiului, astfel poate fi atenuata poluarea mediului cauzata de uleiul uzat.
Metabond SPIRIT este un aditiv de ultimă generație pe bază de esteri recomandat pentru cele mai noi motoare cu sistem start-stop dezvoltate după 2010, pe benzină, motorină și gaz. Asigură o experiență de condus fără griji, eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil!
Metabond SPIRIT protejează motoarele autoturismelor echipate cu sistem start-stop împotriva uzurilor provocate de opririle și pornirile dese în traficul urban.
Avantaje, caracteristici:
- creșterea duratei de viață a motorului
- economii de combustibil
- cresterea performantelor
- reducerea emisiilor nocive
- efect sporit de îmbunătățire a lubrifierii
- proprietăți excelente de funcționare de urgență
- reducerea remarcabilă a frecării
- reducerea uzurii
- reducerea costurilor de întreținere
- fără cenușă
- nanotehnologie
Mod de utilizare:
Înainte de utilizare flaconul trebuie încălzit (se pune în apă caldă sau pe radiator), după care trebuie agitat. Un flacon (250 ml) se adaugă la un motor (4-8 litri de ulei), în uleiul de motor încălzit și se lasă motorul în funcțiune câteva minute. Tratamentul se repetă la fiecare schimb de ulei. Folosirea produsului presupune aplicarea uleiului de calitate conform cerinţelor producătorului!
Aplicaţie:
Este recomandat exclusiv pentru motoarele autoturismelor noi și relativ noi pe benzină, diesel și gpl. Conține aditivi specifice uleiurilor de motor destinate autoturismelor echipate cu sistem start-stop. Poate fi amestecat cu orice ulei de motor destinat autoturismelor, în special cu cele sintetice și ester-sintetice.
Aplicație recomandată amestecată în principal cu uleiuri cu vâscozitate 0w, 5w.
Termen de valabilitate: Nedeschis pe termen nelimitat. După deschidere, termenul este de 2 ani.
Origine: EU
Ambalaj: 250 ml